Zwykłe niezwykłe

Respect ON: radość, szczęście, niezwykli ludzie, moc kreatywności, niezwykłe doświadczenia, Dworzec PKP w Bielsku-Białej, filozoficzne i polityczne rozkminy do późnej nocy, wspaniałe szkolenia, farbowanie koszulek, Jaworze, „O, my do Bielska doszliśmy?”, pełno uśmiechów, rozwój, pasje, wyścigi na basenie, konkurs we flanki, Zawody w spadaniu z konia, wszystko się wali, szyszunia… Można by tak jeszcze długo wymieniać.

Bardzo się cieszę, że zdecydowałam się pojechać na ten projekt. Dzięki niemu moje życie ruszyło z miejsca, nabrało intensywnych kolorów, stało się pełne fantastycznych przygód. Spotkałam osoby, które inspirują swą chęcią do życia i zaszczepiają w innych pragnienie do realizacji własnych marzeń. Nauczyłam się wiele o sobie, ale również o innych.

Przez dwa lata byłam studentką, ale tylko biernie. Dom – zajęcia – dom. Ale studiowanie to przede wszystkim to, co dzieje się poza zajęciami. Różnego rodzaju projekty, szkolenia, wolontariaty, wyjścia ze znajomymi, koła studenckie i każdy inny rodzaj aktywności. Dlatego chciałam Wam powiedzieć, że warto. Nie zastanawiajcie się, czy chcecie wziąć w czymś udział, bo możecie stracić naprawdę wiele.

Szczególnie zachęcam do brania udziału w projektach organizowanych przez Fundację „Pracownia Jutr”. Trenerki – Beata i Sylwia – są jednymi z najbardziej niezwykłych osób, jakie w życiu spotkałam. Zawsze pełne energii i pasji, na szkoleniach oddały nam część siebie. Dziękuję dziewczyny! 🙂

 

Martyna

 

pic_22

Leave a Reply

