Czekam z niecierpliwością na kolejne spotkania…

Wyjeżdżałem na obóz szkoleniowy do  Jaworza we wrześniu z wielkimi obawami, ponieważ nikogo nie znałem i jechałem sam. Decyzję o wyjeździe podjąłem w ostatniej chwili. Nie lubię nowych sytuacji, nowych miejsc i zmian, działają na mnie stresująco. Wynika to z faktu, że nie wiem co mnie może spotkać. Jednak lubię poznawać nowych ludzi i zawierać nowe znajomości.

Moje obawy okazały się bezpodstawne. Zostałem miło przyjęty w grupie i poznałem wiele wspaniałych osób. Atmosfera była bardzo przyjazna. Mimo, że wyjazd szkoleniowy się skończył nadal utrzymujemy ze sobą kontakty i rozmawiamy na różne tematy. Czuję się akceptowany i miło spędzam czas podczas realizacji programu. Czekam z niecierpliwością na kolejne spotkania i jednocześnie żałuję, że projekt się niedługo kończy.

Mam nadzieję, że nasze kontakty zdołamy utrzymać.

Pozdrawiam,

Łukasz 

pic_10

Leave a Reply

